לא תאמינו: למה השר ארדן התנגד לקבל את הרכב שניתן לו מהכנסת?

דוד לזר No Comments on לא תאמינו: למה השר ארדן התנגד לקבל את הרכב שניתן לו מהכנסת?
צילום: Miriam Alster/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (ראשון) התארח הכתב הפוליטי של 'קול חי' איתי גדסי ב'מעבירים הילוך' – תוכנית הדגל של הרכב והתחבורה ב'קול חי' בהגשתו של יעקב גרודקה.

האזינו לתוכנית המלאה

גדסי סקר את האופציות השונות ברשימת הרכבים המפורטת שניתנה לבחירתם של הח"כים עקב חידוש רכביהם, לאחר סיום תקופת החכירה.

אולם, מעבר לסקירת הרכבים, חשף גדסי מקרה מעניין שאירע ממש אמש, עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שהתנגד לקבל את רכב הקיה שהיה מיועד עבורו, זאת לאחר שהשר דרש קיה קרניבל בצבע שחור, ומה שקיבל היה בצבע לבן.

את הרכב הלבן קיבל בסופו של דבר שר החינוך נפתלי בנט שלא העדיף במיוחד את הצבע השחור והסתפק בלבן.

איתי גדסי ויעקב גרודקה

גדסי וגרודקה בשידור

בהמשך גדסי סיפר על התלאות שעברו על רכבו המפואר של שר הבריאות יעקב ליצמן בקדנציה הקודמת עוד שהיה סגן שר הבריאות, "ליצמן הוא הח"כ היחיד שלקח רכב מפואר – BMW, כנראה שלחברי הכנסת האחרים לא היה אומץ לנסוע עם רכב מפואר שכזה", סיפר גדסי והוסיף כי, "לאחר שליצמן עזב את משרד הבריאות בעת נפילת הממשלה – שרת הבריאות יעל גרמן מ'יש עתיד' שהחליפה אותו התנגדה להשתמש ברכב השרד של קודמה, ובשל כך עד היום רכבו של ליצמן נשאר מיותם בחניון הכנסת".

לסיום הציג מגיש התוכנית יעקב גרודקה את תוצאות הסקר שפורסם בחשבון הטוויטר של אתר 'קול חי' שבו אתם בחרתם והימרתם על דגמי הרכבים שעתידים להיבחר על ידי חברי הכנסת החרדים.

תוצאות הסקר

תוצאות הסקר

בתוכנית התארח גם מומחה הרכבים הלל ינקוביץ מ'נטו דרייב' שהעניק פרשנות מקצועית על האופציות שהוגשו לחברי הכנסת, ועל ההבדלים בין הדגמים השונים.

האזינו לסיפור המלא:



0 תגובות